1 år idag!

Mamma, mamma, söta lilla mamma. Jag trodde vi många år hade kvar, då jag ofta vände mig till dig för svar. Att känna att du alltid fanns där för mig, är något jag alltid ska minnas hos dig. Varma kramar och en hand på min kind så fin, att veta att den här mamman är min,min,min. Att aldrig mer få se dig, aldrig mer höra din röst, känns så oerhört svårt, hur ska jag kunna finna tröst? Tårarna tycks aldrig ta slut, mamma...var är du nu? Du kommer finnas kvar inom mig, det vet jag. Men hur lång tid jag sörja ska? Ja, varenda varenda dag. Jag har förlorat min mamma! <3
Lena Christoffersson
2014-09-02 @ 18:50:28

Tänk att det redan gått ett år Lotta
Du kommer alltid att tänka på o sakna Annki
men jag tror att din smärta blir mindre o mindre
ju mer tiden går
massor med styrkekramar till dej




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

enangeltillmamma.blogg.se

Min bästa vän och mamma- Följt dig genom 5 tuffa år med cancern. Samtidigt som jag brottats med så mkt annat negativt som hänt på en och samma gång. Och jag frågar mig själv varje dag: Varför!? Kommer jag någonsin att må bra igen? Och varför är psykisk ohälsa ett så laddat ämne? ********************************************* "Var inte rädd för att se sörjande gråta. Vi är inte arga. Vi saknar en vi älskar"

RSS 2.0