Du...

varför plockas de vackraste blommorna först?
 
2 år har nu gått sedan du lämnade oss mamma...och tankarna på dig finns där varje dag.  Jag undrar om du var och hälsade på mig förra veckan? Jag kände din doft vid 3 tillfällen, alla gångerna när jag var på väg ut från sovrummet. Har inte hänt tidigare! Kittlandet på min högra ankel inne på toaletten på det stället där jag brukar stå och plocka mina ögonbryn, är det också du? Första tiden viftade jag med handen där för jag trodde det var nåt djur som kröp på benet...men det var och är det aldrig. Hmm...jag vill så gärna tro att det är du, att du inte är borta helt utan fortfarande gör dig påmind <3 
 
Hoppas du hör när Alicia ibland sitter i sin säng och pratar med dig? Hon berättar om skolan och att hon saknar dig. Alva sa idag vid middagen att du hade tagit hennes kyckling från tallriken...skojade och visade att hon hade den i sin mun :) du är med mamma, mormor och svärmor i vårt vardagliga prat.
puss puss
H
2015-10-23 @ 16:57:38

<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

enangeltillmamma.blogg.se

Min bästa vän och mamma- Följt dig genom 5 tuffa år med cancern. Samtidigt som jag brottats med så mkt annat negativt som hänt på en och samma gång. Och jag frågar mig själv varje dag: Varför!? Kommer jag någonsin att må bra igen? Och varför är psykisk ohälsa ett så laddat ämne? ********************************************* "Var inte rädd för att se sörjande gråta. Vi är inte arga. Vi saknar en vi älskar"

RSS 2.0